Oturduğunuz Yerden Para Kazanın - TEKNOTRK



Grubta herkesi heyecanlandırdım. Şimdi o merak edilen konuyu açıklıyorum;
Sizlere bir uygulama vericeğiz. Uygulamanın adı WHAFF. Belki çoğunuz duymuşunuzdur; telefon veya tabletinize uygulama, oyun indirerek para kazanıyorsunuz. Eğer isterseniz arkadaşlarınıza referans kodunuzu atıp 0.3$ kazanıyorsunuz. Sizlere kısa bir hesap çıkaralım. Eğer okulda, sınıfta 30 kişiye yapsanız 0.3*30=9$ dolar para yapıyor, bu da 30TL ye eşdeğer. Grupta da demiştim zaten 1 senede azim ile iPhone 6 kazanabilirsiniz diye. Eğer benim referans kodumu uygulamaya girerseniz sizlere direk 0.3$ yani 1TL geliyor. REFERANS KODUM : CO34144

Uygulamada ödeme almanız için en az 10$ olması lazım. Eğer isterseniz 10$'lık play store hediye çeki, steam hediye kodu veya paypal adresinize yatırabilirsiniz.

TEKRARDAN REFERANS KODUM : CO34144
Bu kodu girin 0.3$ dolar kazanın. Hadi bol kazançlar.

UYGULAMA :



Websitelerinden para kazanmak için buraya tıklayın.


FACEBOOK GRUBUMUZA KATILMAYI UNUTMAYIN!
BURAYA TIKLAYARAK FACEBOOK GRUBUMUZA GİDEBİLİRSİNİZ.

Bunu Paylaş

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR